مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:262019-10-17اقتصادي

1.8 میلیارد تومان صرف طرح های آبخیزداری سرخه شده است


رییس منابع طبیعی سرخه با بیان اینکه یک میلیارد و 811 میلیون تومان تا کنون صرف طرح های آبخیزداری این شهرستان شده است، گفت: صندوق توسعه ملی تامین کننده این اعتبار محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا همتی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی منابع طبیعی سرخه، با اشاره به اجرای عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال98، ابراز داشت: یک میلیارد811 میلیون تومان در این شهرستان صرف طرح های آبخیزداری شده که هدف از اجرای آن ها، کنترل سیل، رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک است.

وی با بیان اینکه عملیات آبخیزداری در حوضه آبخیز آبگرم شهرستان سرخه به مرحله اجرا درآمده است، افزود: در این حوضه آبخیز عملیات مکانیکی شامل احداث بندهای سنگی، ملاتی به حجم عملیات چهار هزار متر مکعب و عملیات سنگی، گابیونی با حجم 900 مترمکعب، اجرا می شود.

رییس منابع طبیعی سرخه بیان کرد: اقدامات آبخیزداری علاوه بر کنترل سیل و رسوب، موجب تقویت سفره های آب زیر زمینی و بهبود پوشش گیاهی می شود.

همتی بیان کرد: در سال های اخیر خوشبختانه اعتبارات صندوق توسعه ملی، فرصت بسیار خوبی را برای طرح های آبخیزداری فراهم کرده که ماحصل آن در سال های آتی قطعاً افزایش حجم منابع آبی زیرزمینی و جلوگیری از بیابان زایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.8 میلیارد تومان صرف طرح های آبخیزداری سرخه شده است

1.8 میلیارد تومان صرف طرح های آبخیزداری سرخه شده است