مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:512019-10-17سياسي

رونمایی از جت پیشرفته بومی یاسین


هواپیمای جت آموزش پیشرفته تمام ایرانی یاسین مجهز به موتور ملی (اوج) به پرواز درآمد.

- به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، هواپیمای جت آموزش پیشرفته تمام ایرانی یاسین مجهز به موتور ملی (اوج) در پایگاه شهید نوژه همدان رونمایی شد و به پرواز درآمد.

این مراسم با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

صنعت هوایی یکی از صنایع پرهزینه و پیچیده دنیا محسوب می شود و حدود 10 کشور به شکل قطعی در عرصه هواپیماسازی فعالیت دارند و حدود 20 کشور نیز به دنباله روی از آن ها در پی دستیابی به این فناوری هستند.

صنعت هوایی یکی از مولفه های برتری ساز کشور ها در حوزه های علمی، فنی، صنعتی و آموزشی کشور های پیشرفته قلمداد می شود که از سرریز دستاورد های آن دیگر حوزه های صنعتی بهره مند می شوند.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و خروج هزاران مستشار نظامی از کشورمان و با شروع جنگ تحمیلی هشت ساله موج گسترده ای از تحریم های ظالمانه در حوزه های مختلف بویژه صنعت دفاعی و صنایع هوایی بر کشورمان تحمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از جت پیشرفته بومی یاسین

رونمایی از جت پیشرفته بومی یاسین