مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:462019-10-17اقتصادي

وصل جریان گاز به 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی گلستان


مدیرعامل گاز گلستان از اتمام عملیات اجرای تعمیرات خط 30 اینچ گاز و وصل جریان گاز 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، محم رحیم رحیمی گفت: جریان گاز مشترکین عزیز چهار شهر، 77 روستا و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در مسیر اجرای پروژه تعمیرات خط  لوله سراسری در منطقه رودخانه شهر فاضل آباد وصل شد.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد اجرای عملیات  تعمیرات در مسیر خط انتقال 30 اینچ سرخس – نکا حدفاصل شهر فاضل آباد تا گرگان که در حادثه سیل سال جاری آسیب دیده بود توسط همکاران منطقه 9 عملیات انتقال گاز بودیم که در همین رابطه، با هماهنگی های انجام شده با مسوولان استان و مناطق  مورد نظر از گاز مشترکان گرامی چهار شهرقرق، سرخنکلاته، فاضل آباد و جلین به همراه 77 روستا و تعدادی از واحدهای مستقر در مسیر اجرا قطع شد.

رحیمی تصریح کرد: قبل از انجام عملیات، مکاتبات و رایزنی های مورد نیاز به منظور هماهنگی با شرکت ملی گاز، مدیریت بحران استانداری، فرمانداری های شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و آق قلا، شرکت پخش فرآورده های نفتی وهمچنین دستگاه های ذیربط  انجام پذیرفته و با متعادل شدن فشار گاز و آمادگی نیروهای عملیاتی، طی برنامه ریزی انجام شده گاز چهار شهر و 77 روستای و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصل جریان گاز به 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی گلستان

وصل جریان گاز به 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی گلستان