مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:102019-10-17اقتصادي

اشتغال مانع بازگشت مجدد معتادان بعد از ترک بە چرخە اعتیاد می شود


هر اندازە امکان اشتغال بیشتری در جامعه فراهم شود، بە همان میزان نیز بازگشت مجدد معتادان بعد از ترک بە چرخە اعتیاد کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسە هماهنگی مبارزە با مواد مخدر استان کردستان با بیان اینکە اکثر معتادان بە مواد مخدر بعد از ترک مجددا بە اعتیاد روی می آورند، اظهار داشت: بە دلیل نبود چتر حمایتی و عدم اعتماد جامعە بە آنان اکثر افراد مجددا بە دامن اعتیاد بر می گردند.

وی افزود: من هموارە بر اشتغال آفرینی برای معتادان بهبود یافتە تاکید دارم و بە دستگاه های متولی توصیە می کنم برای جلوگیری از افزایش دیگر آسیب های اجتماعی موضوع اشتغال برای این قشر را جدی بگیرند.

استاندار کردستان ادامه داد: بیشتر جرائم اجتماعی نظیر سرقت توسط معتادین انجام می شود و من معتقدم باید با همە توان برای کاهش معظل اعتیاد در جامعە تلاش و اقدام کنیم.

مرادنیا با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در مبارزە با مواد مخدر، بیان کرد: کارهای ارزندەای در حد توان نیروی انتظامی در راستای مبارزە با مواد مخدر انجام شدە و این اقدامات باید بیشتر و تاثیر گذارتر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بە جمع آوری متکدیان از سطح شهرها و خصوصا در سنندج اشارە کرد و یادآور شد: برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر باید اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مانع بازگشت مجدد معتادان بعد از ترک بە چرخە اعتیاد می شود

اشتغال مانع بازگشت مجدد معتادان بعد از ترک بە چرخە اعتیاد می شود