مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 04:572019-10-17اقتصادي

پرونده تخلف رانندگان اربعین روی میز


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از رسیدگی به پرونده تخلفات رانندگان اتوبوس در مسیرهای اربعین خبر داد و گفت: اقدامات مختلفی برای بهبود ارائه خدمات به زائران اربعین در مسیر بازگشت انجام شده است و حدود 7000 دستگاه اتوبوس برای پایانه مرزی مهران در نظر گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش های و اخبار منتشر شده امسال بیش از سه میلیون نفر از زائران ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین به عراق رفتند که حدود 50 درصد بیشتر از تعداد زائران در سال گذشته است و بر همین اساس باید تمهیدات بهتری برای ارائه خدمات به آن ها اندیشیده شود.

عبدالهاشم حسن نیا -معاون وزیر ره و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای-درباره برنامه ریزی انجام شده برای روزهای بازگشتن زائران اربعین به کشور در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در روزهای آینده منتظریم تا بیش از دو میلیون نفر دیگر نیز از زائران اربعین به کشور برگردند که بیشترین تقاضا برای بازگشت از مرز مهران است و به نظر می رسد که اوج سفرهای بازگشت زائران در چهار روز، شامل دو روز قبل و دو روز بعد از اربعین تقسیم شود.

وی افزود: بر این اساس مرز مهران ظرفیتی حدود یک میلیون و 300 تا 500 هزار نفر دارد و برای بازگشت زائران تا این تعداد تدارکات لازم را در این زمینه اندیشیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تخلف رانندگان اربعین روی میز

پرونده تخلف رانندگان اربعین روی میز