مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 04:552019-10-17حوادث

53 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف 53 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 10 سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی 10 قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی،تیم های عملیاتی تشکیل و در یک اقدامی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی، خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، در مجموع 53 کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

ثقفی با بیان این که ، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد

53 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد