مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 23:102019-10-16بين الملل

پرزیدنت پنس؟ در صورت استیضاح ترامپ این مایک پنس است که تاج را بر سر می گذارد


دمکرات ها فقط در امور خارجه آب زیر کاه ترند و طبق معمول جامعه ستیزی جنگ افروزانه شان را پشت لعابی از حرافی های کلیشه ای اغراق شده درباره دمکراسی و بشردوستی پنهان می کنند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: اگر فکر می کنید که باید از شدت عفونت نئوکان ها در درون دولت ترامپ نگران بود، پس صبر کنید تا رییس جمهور استیضاح شود و مایک پنس تاج را بر سر خود بگذارد.

پنس یک صهیونست نومسیحی است.

هرچند امکان دارد که ترامپ فردی دمدمی و دارای ذهنی مغشوش باشد، اما پنس در صورت نشستن بر صندلی ریاست جمهوری آب بندهایی را باز خواهد کرد که در نتیجه آن نئوکان ها به سمت دولت یورش خواهند آورد.

در این صورت امکان تکرار بی کم و کاست اوضاع وجود خواهد داشت؛ یعنی بازگشت به ایام حکمرانی بوش کهتر و قبیله نئوکان های اول اسراییل او.

دمکرات ها از پنس خوششان نمی آید – او یک جمهوریخواه محافظه کار است- اما تا جایی که به آنها مربوط می شود حضور کوتاه مدت (تا زمان انتخابات) یک نئوکان در مقام رییس جمهور، در صورت خروج ترامپ از کاخ سفید ترجیح دارد.

اما آنها چیزهایی را نیز از دست خواهند داد؛ به محض اینکه ترامپ سوار هلی کوپتر شود و با ژست نیکسون برای کارکنان خود دستی به نشانه خداحافظی تکان دهد، نئوکان ها  پست های دولت پنس را پر خواهند کرد و برای عملی کردن دستور کار صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرزیدنت پنس؟ در صورت استیضاح ترامپ این مایک پنس است که تاج را بر سر می گذارد

پرزیدنت پنس؟ در صورت استیضاح ترامپ این مایک پنس است که تاج را بر سر می گذارد