مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 21:152019-10-16سياسي

امریکا آشکارا نهاد ها و معاهدات بین المللی را تضعیف می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک , سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تاکید کرد: امریکا باید تضعیف نهادها و معاهدات بین المللی خلع سلاح و کنترل تسلیحات را متوقف کند.

اسحاق آل حبیب سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد ملل متحد در سخنان خود در جلسه عمومی کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به سیاست آشکار و تعمدی آمریکا در تضعیف مکانیسم های بین المللی خلع سلاح و کارشکنی در فعالیت هیات های اعزامی از پایتختهای دولت های عضو تاکید کرد که وضعیت صلح و امنیت بین المللی در یک سال گذشته تغییر کرده و چالشهای امنیتی در اکثر حوزه ها از خطر سلاح های هسته ای تا حملات سایبری و سو استفاده از تکنولوژیهای جدید نظام بین المللی را به خود مشغول کرده است.

در این میان سیاستها و اقدامات مخرب دولت امریکا که با ادامه مدرن سازی و افزایش زرادخانه سلاح های هسته ای خود از اجرای تعهدات صریح مبتنی بر ماده 6 معاهده منع اشاعه سلاح های هسته ای سرباز زده و سطح آستانه توسل به سلاح هسته ای را پایین آمده است، بیش از پیش صلح جهانی را به خطر انداخته است.

سایر قدرت های هسته ای هم چنین تعهداتی دارند، ولی حمایت یکسویه امریکا از رژیم صهیونیستی مسلح به سلاح هسته ای و سایر سلاح های کشتار جمعی از یک طرف و خروج مکرر امریکا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا آشکارا نهاد ها و معاهدات بین المللی را تضعیف می کند

امریکا آشکارا نهاد ها و معاهدات بین المللی را تضعیف می کند