مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 21:052019-10-16اقتصادي

2000 واحد صنعتی راکد مطلق به چرخه تولید بازگشتند


براساس برنامه ریزی انجام شده امسال 2هزار واحد صنعتی راکد مطلق به چرخه تولید باز می گردند که این مهم در نیمه نخست محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، رضا رحمانی شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به بوشهر در فرودگاه این شهر در گفت وگو با خبرنگاران بررسی وضعیت صنعت، معدن و تجارت را از اهداف سفر به بوشهر دانست و اظهار داشت: در این سفر ضمن بررسی مشکلات، در نشست با فعالان اقتصادی، صنعتی، تجاری و معدنی راهکارهای لازم برای حل مشکلات ارائه می شود.

وی افتتاح پروژه های صنعتی و بررسی مشکلات صنایع دریایی را از دیگر برنامه ها دانست و تصریح کرد: امسال یکی از برنامه ها ویژه و اولویت های این وزارتخانه، توسعه صنایع دریایی است که در این راستا ضمن بازدید از ظرفیت های صنایع دریایی، نشست هایی با فعالان این بخش تشکیل می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس و جمع بندی نظرات و پیشنهادات را از دیگر برنامه ها دانست و خاطر نشان کرد: با این جمع بندی ها در راستای رونق تولید، صادرات، تجارت و امور اقتصادی استان بوشهر برنامه ریزی می شود.

رحمانی از اعمال تخفیف سودبازرگانی در کالاهای وارداتی به بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا اقدامات و برنامه های خوبی صورت گرفته که به سمع و نظر مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 واحد صنعتی راکد مطلق به چرخه تولید بازگشتند

2000 واحد صنعتی راکد مطلق به چرخه تولید بازگشتند