مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:562019-10-16اجتماعي

برگزاری طرح مهارت های مثبت ویژه نوجوانان در هرمزگان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری طرح مهارت های مثبت ویژه نوجوانان این استان در پاییز امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم یگانه شامگاه امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح حال خوش زندگی اظهار داشت: آسیب های اجتماعی به عنوان مهم ترین موانع تحقق فرآیند توسعه یک کشور هستند.

وی افزود: بررسی و تحلیل آسیب های اجتماعی در فرآیند تاریخی کشور حکایت از گسترش مستمر این آسیب ها در ایران دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ابراز داشت:  افزایش و شدت گرفتن اعتیاد به الکل و مواد مخدر، خودکشی، خشونت،  فرار از مدرسه و منزل، ترک تحصیل و بزهکاری مهم ترین آسیب های اجتماعی در ایران هستند.

وی ضرورت اجرای طرح مهارت های مثبت ویژه نوجوانان را کمک به افراد برای تصمیم گیری آگاهانه و زندگی سالم پربار برشمرد و گفت: هدف کلی این طرح تقویت توانمندی نوجوانان در حوزه هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده نگر است.

یگانه با بیان این مطلب که مخاطب طرح نوجوانان 10 تا 16 ساله هستند بیان داشت: این طرح می خواهد با ارائه آموزش های علمی، نوجوانانی خودباور، جرات مند، امیدوار، معنوی، خوش بین، شاد و با نشاط، ماهر در روابط مثبت و نوجوانان هوشمند هیجانی تربیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح مهارت های مثبت ویژه نوجوانان در هرمزگان

برگزاری طرح مهارت های مثبت ویژه نوجوانان در هرمزگان