مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:592019-10-16پزشكي

عوارض قرار گرفتن در معرض دود گُل قابل اصلاح است


گروهی از محققان نشان دادند که صدمات قرار گرفتن در معرض THC حاصل از استعمال ماده مخدر گُل در رحم و اثراتی که روی جنین می گذارد قابل بازیابی است.

- گروهی از محققان نشان دادند که صدمات قرار گرفتن در معرض THC حاصل از استعمال ماده مخدر "گُل" در رحم و اثراتی که روی جنین می گذارد قابل بازیابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، بیشتر افراد از صدمه ای که قرار گرفتن مادر در معرض نیکوتین یا نوشیدن الکل بر رحم و جنین می گذارد، آگاه هستند، اما وقتی نوبت به کشیدن ماریجوانا برای معالجه بیماری صبحگاهی، اضطراب و کمردرد می رسد، زنان باردار نیاز به اطلاعات بیشتری درباره اثرات مضر آن دارند.

قرار گرفتن در معرض THC نورون های دوپامین مغز را بیش فعال می کند.

تحقیقات جدیدی به سرپرستی تیمی از محققان به سرپرستی دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند و همکاری محققانی از دانشگاه کالیاری ایتالیا و آکادمی علوم مجارستان انجام شده است.

محققان با تکیه بر مدل های بالینی حیوانات دریافتند که قرار گرفتن در معرض دود ماریجوانا در دوران بارداری، نورون های دوپامین مغز را بیش فعال می کند.

محققان دریافتند که این موضوع همچنین باعث افزایش حساسیت به اثرات رفتاری THC در کودکان در مرحله پیش از بلوغ می شود و می تواند خطر ابتلا به اختلالات روانی از جمله اسکیزوفرنی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض قرار گرفتن در معرض دود گُل قابل اصلاح است

عوارض قرار گرفتن در معرض دود گُل قابل اصلاح است