مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:522019-10-16سياسي

زنان عضو شوراهای شهر فارس دغدغه هایشان را با استاندار مطرح کردند


شیراز_ جمعی از زنان اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان فارس با استاندار فارس دیدار کرده و از دغدغه های بانوان در شوراهای شهر استان گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خرمی رییس شورای اسلامی استان فارس گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به پارلمان های محلی شده و سعی شده تا نقش تاثیر گذارتری در جامعه های محلی داشته باشند البته ارتباطی که با استانداری فارس طی چند سال اخیر برقرار شده مبین همین موضوع است.

وی معتقد است: حضور بانوان می تواند تحویلی در جامعه اسلامی ایجاد کنند.

خرمی در خصوص جمعیت زنان عضو شوراهای اسلامی شهر ها بیان کرد: 37 نفر از اعضای 110 نفری شورای اسلامی شهر های استان را بانوان تشکیل داده اند و در تلاش هستند تا نقش موثرتری در جامعه های محلی داشته باشند .

او در پایان متذکر شد: ایجاد تعامل با استانداری فارس و توجه به شوراهای اسلامی عاملی است که می تواند شرایط بهتری را در جامعه نسبت به قبل ایجاد کند.

معصومه دستغیب مدیرکل أمور زنان و خانواده استانداری فارس گفت:زنان در حوزه زیرساخت های شهری تاثیر گذار هستند و توانسته اند در تمامی معضل های اجتماعی جامعه های محلی خود نقش ویژه ای داشته باشند.

دستغیب در ادامه تاکید کرد: زنان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان فارس بیشتر از آقایان مورد توجه در جامعه اند و از آنان انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان عضو شوراهای شهر فارس دغدغه هایشان را با استاندار مطرح کردند

زنان عضو شوراهای شهر فارس دغدغه هایشان را با استاندار مطرح کردند