مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:312019-10-16سياسي

تاکید فرماندار خواف بر انجام اقدامات حمایتی در منطقه سنگان


فرماندار شهرستان خواف بر ضرورت تداوم اقدامات حمایتی شرکت های معدنی در منطقه کم برخوردار سنگان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، مرکزخراسان رضوی، حسین سنجرانی گفت: به منظور محرومیت زدایی در منطقه سنگان، انتظار می رود برنامه های توسعه ای شرکت های معدنی با هماهنگی کمیته برنامه ریزی شهرستان خواف تداوم داشته باشد وی بیان کرد: آغاز عملیات احداث جاده 151 کیلومتری سنگان خواف تا تربت حیدریه، از جمله اقدامات توسعه ای است که نیاز اصلی در منطقه سنگان بود.

وی با اشاره به نقش شرکت های معدنی در تامین زیرساخت های منطقه سنگان افزود: مسوولیت اجتماعی یکی از کارکردهای اصلی شرکت ها و مطالبه افراد محلی این منطقه است؛ با این تعریف، شرکت ها باید با اقدامات اساسی خود، در توسعه منطقه نقش آفرینی کنند.

فرماندار خواف با طرح پیشنهادی مبنی بر تجمیع اعتبارات شرکت ها در ایفای نقش مسوولیت های اجتماعی گفت: با ایجاد این رویه و هماهنگی شرکت ها با کمیته برنامه ریزی شهرستان خواف، می توان نیازهای توسعه ای این منطقه را به شکل بهتری شناسایی و مدیریت کرد.

سنجرانی ادامه داد: پیش از این به دلیل مشکلات احداث جاده 25 کیلومتری خواف به سلامی که به مدت 5 سال طول کشید، این انتظار وجود دارد که شرکت های معدنی سیاست های شهرستان خواف را نیز مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار خواف بر انجام اقدامات حمایتی در منطقه سنگان

تاکید فرماندار خواف بر انجام اقدامات حمایتی در منطقه سنگان