مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:032019-10-16حوادث

مهار آتش سوزی مراتع در شهرستان فریمان


آتش سوزی گسترده در دره علی حسین بین منطقه کله منار و سنگ نقره شهرستان فریمان با تلاش مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست این شهرستان مهار و از پیشرفت آن جلوگیری شد.

- آتش سوزی گسترده در دره علی حسین بین منطقه کله منار و سنگ نقره شهرستان فریمان با تلاش مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست این شهرستان مهار و از پیشرفت آن جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ،مرکزخراسان رضوی، رییس اداره حفاظت محیط زیست فریمان گفت: با مشاهده آتش، مأمورین بلافاصله به اداره منابع طبیعی و آتش نشانی فریمان اطلاع دادند و از آنها درخواست کمک شد؛ اما متاسفانه با گذشت حدود 4 ساعت از حادثه هیچگونه کمکی صورت نگرفت.

جواد ستوده گفت: در نهایت ماموران یگان حفاظت با کمک دو نفر از همیاران روستای چهارتکاب اقدام به خاموش کردن آتش کردند و از پیشرفت آتش جلوگیری شد.

وی علت آتش سوزی را نامعلوم و مستلزم بررسی و تحقیقات بیشتر دانست و گفت: در ساعت 15 آتش به طور کامل مهار شد ولی متأسفانه پنج هکتار از مراتع بکر منطقه و تعداد دو اصله درخت ارس، هشت اصله درختچه زرشک و نسترن کوهی و تعداد زیادی از انواع گیاهان و درمنه در این حادثه سوخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مراتع در شهرستان فریمان

مهار آتش سوزی مراتع در شهرستان فریمان