مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:412019-10-16حوادث

گلدکوییست مجدد اقدام به فعالیت کرده بود/ 10 نفر دستگیر شدند


معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 10 نفر جوان گرفتار شده در شرکت هرمی موسوم به کیونت (گلدکوییست سابق) خبر داد.

- معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 10 نفر جوان گرفتار شده در شرکت هرمی موسوم به کیونت (گلدکوییست سابق) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه تقی پور معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح خبر اظهار کرد: در ساعت 10 صبح هجدهم مهرماه امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از عضویت برادرش در یک شرکت هرمی کارآگاهان اداره چهاردهم را درجریان موضوع قرار داد .

وی افزود: برادرش به نام رامین حدودا یک سال پیش با خبر استخدام در یک شرکت وابسته به وزارت نیرو از مازندران راهی تهران می شود اما با گذشت چند ماه مشخص گردید که در یک شرکت هرمی مشغول فعالیت می باشد و برای پیگیری دادخواستی به دادسرای ناحیه 31 تهران برده است .

با وصول پرونده به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی دریافتند که برادرش گرفتار شرکت هرمی کیونت شده است که با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه آنها در محدوده مهرآباد جنوبی شده که با انعکاس موضوع به مقام قضایی در ساعت 1400 مورخه 23/07/98 طی یک عملیات پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلدکوییست مجدد اقدام به فعالیت کرده بود/ 10 نفر دستگیر شدند

گلدکوییست مجدد اقدام به فعالیت کرده بود/ 10 نفر دستگیر شدند