مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:362019-10-16پزشكي

درمان بیش از 6 هزار زائر غیرایرانی در قرارگاه مردمی اربعین قم


از ابتدای فعالیت قرارگاه اربعین تاکنون بالغ بر 6 هزار و 100 نفر از خدماتی همچون ویزیت پزشک، ارائه دارو و خدمات تزریقات استفاده کرده اند.

- دکتر محمد رضا قدیر در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه توفیق خدمت به زائرین امام حسین(ع) در ایام اربعین نصیب حوزه بهداشت و درمان استان شده است، اظهار کرد: در این راستا در قرارگاه مردمی اربعین قم چندین تیم بهداشتی و درمانی را مستقر کرده ایم.

وی ادامه داد: نخستین تیم، عوامل بهداشت و پیشگیری از بیماری هاهستند؛ تیم دوم کادر درمان متشکل از کادر درمانگاهی برای درمان بیماران، داروخانه و تزریقات است و تیم سوم تیم اورژانس است که یک آمبولانس به صورت شبانه روزی در مصلی مستقر شده تا بیماران بد حال به ویژه بیماران تنفسی که احتمال اپیدمی در آنها وجود دارد را به مراکز درمانی منتقل می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه نسبت ارائه خدمات و کیفیت خدمات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه اربعین تاکنون بالغ بر 6 هزار و 100 نفر از خدماتی همچون ویزیت پزشک، ارائه دارو و خدمات تزریقات استفاده کرده اند.

قدیر ادامه داد: زائرین غیرایرانی که به شهر قم مشرف می شوند فرهنگ های متفاوتی دارند و ما میزبان آنها هستیم، بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیش از 6 هزار زائر غیرایرانی در قرارگاه مردمی اربعین قم

درمان بیش از 6 هزار زائر غیرایرانی در قرارگاه مردمی اربعین قم