مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:472019-10-16ورزشي

مازندران میزان اجلاس روسای رادیو و تلویزیون اکو می شود


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: مازندران در آبان ماه سال جاری میزان وزرا و روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله فرزانه عصر چهارشنبه در نشست با کارشناسان میراث فرهنگی در زمینه رویدار ساری 2022 ضمن قدردانی از زحمات دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، استاندار مازندران و کارشناسان گفت: برنامه ریزی برای اجرایی شدن این رویداد از سال 96 شروع شد.

وی با اشاره به اهمیت سازمان همکاری اقتصادی اکو در منطقه گفت: 11 و 12 آبان ماه سال جاری، مازندران و رامسر میزبان وزرا و روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو خواهد بود که این رویداد، فرصتی مهم برای معرفی مازندران و تبلیغات گسترده ساری 2022 خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: نمایشگاه جنبی در این اجلاس، با رویکرد معرفی صنایع دستی خاص مازندران و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری از برنامه این اداره کل در این اجلاس خواهد بود.

فرزانه با اشاره به وجود اشتراکات فرهنگی در بین کشورهای عضو اکو گفت: گردشگری ورزشی یکی از ظرفیت های متنوع و جدید است که در رویداد ساری 2022 توجه ویژه ای به آن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزان اجلاس روسای رادیو و تلویزیون اکو می شود

مازندران میزان اجلاس روسای رادیو و تلویزیون اکو می شود