مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-16سياسي

تبیین اصولی تکالیف دستگاه ها در قانون جدید مدیریت بحران کشور


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون جدید مدیریت بحران کشور، وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی مختلف در مواجهه با بحران مشخصا بیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی مقدسی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به اینکه هر کدام از دستگاه های اجرایی در حوزه مدیریت بحران وظایفی را باید به انجام برسانند و این وظایف بایستی به صورت اثرگذار ایفا شود، قانون جدید مدیریت بحران کشور به این مهم در راستای ساماندهی امور این حوزه پرداخته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این قانون همچنین اقدامات اصولی در زمان مواجهه با بحران پیش بینی و تبیین شده که می تواند گام بزرگی در راستای کاهش تبعات ناشی از بروز بحران باشد.

مقدسی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما و احتمال بروز حوادث و بحران هایی همچون بارش های سنگین و سیلاب، بایستی دستگاه های اجرایی استان در این رابطه از آمادگی لازم برخوردار باشند تا بتوان آسیب های احتمالی ناشی از بروز بحران را به حداقل رساند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در جریان سیلاب ابتدای سال جاری در استان مرکزی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اصولی تکالیف دستگاه ها در قانون جدید مدیریت بحران کشور

تبیین اصولی تکالیف دستگاه ها در قانون جدید مدیریت بحران کشور