مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:422019-10-16فرهنگي

اجرای نمایش «قصه ظهر عاشورا» در محوطه مرکز تئاتر کانون


نمایش محیطی «قصه ظهر عاشورا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا بهرامی از 24 مهر در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

- نمایش محیطی قصه ظهر عاشورا به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا بهرامی از 24 مهر در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش قصه ظهر عاشورا که از 12 تابلو تشکیل شده و تابلوها هر کدام روایت گر روزهای محرم و صحرای کربلاست، همراه با نور و موسیقی و در تاریکی شب روبروی درب مرکز تئاتر کانون اجرا می شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: کودکانی که برای روزهای محرم خود را آماده عزاداری می کنند و در این عزاداری یادآور اتفاق ها و وقایع دشت کربلا می شوند .

.

به گفته بهرامی کارگردان این اثر، وقتی کودک بودیم در روزهای محرم و صفر و برای عزاداری، از مادرم چادر می گرفتم و با بچه های دیگر هیئتی کوچک درست می کردیم.

پول برای خرید طبل و سنج نداشتیم و از ظروف خانه برای عزاداری ها استفاده می کردیم و زمانی هم که هیئت های عزاداری شکل می گرفت، به آن ها می پیوستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «قصه ظهر عاشورا» در محوطه مرکز تئاتر کانون

اجرای نمایش «قصه ظهر عاشورا» در محوطه مرکز تئاتر کانون