مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:232019-10-16حوادث

افزایش رضایتمندی از عملکرد پلیس در بوشهر


فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 50 درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس استان بوشهر در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به اینکه امنیت یک کالای عمومی و تأمین آن برعهده حاکمیت است، بیان کرد: هیچ سازمانی به اندازه پلیس دارای مخاطبان گسترده نیست و بسیاری از وظایف این نهاد با دستگاه های دیگر مشترک است که متأسفانه گاهی اوقات کوتاهی و ضعف و کاستی های سازمان های دیگر خود را در حوزه کار پلیس نشان می دهد و مردم ناکارآمدی ها را به حساب پلیس می گذارند که با این حال طبق نظرسنجی هایی که سالیانه در کشور انجام می شود، نیروی انتظامی همیشه جزو دستگاه های برتر بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری رضایت مندی و تقدیرهای مردم از پلیس استان 50 درصد افزایش و انتقادها 30 درصد کاهش داشته است که البته این به معنای نبود ضعف در کار پلیس نیست.

وی با مقایسه آماری وضعیت پلیس استان بوشهر در کشور، گفت: نرخ وقوع سرقت در کشور به ازای هر 100 هزار نفر 743 مورد است در حالی که این میزان در استان بوشهر 454 مورد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رضایتمندی از عملکرد پلیس در بوشهر

افزایش رضایتمندی از عملکرد پلیس در بوشهر