مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:422019-10-16پزشكي

درمان آپنه خواب با یک دستگاه نوین


پژوهشگران بیمارستان عربا (Hospital of Araba) اسپانیا اخیرا زنگ هشداری توسعه داده اند که کاربران با قرار دادن آن بر روی پیشانی دیگر دچار وقفه تنفسی انسدادی در خواب (OSA) نخواهند شد.

- پژوهشگران "بیمارستان عربا"(Hospital of Araba) اسپانیا اخیرا زنگ هشداری توسعه داده اند که کاربران با قرار دادن آن بر روی پیشانی دیگر دچار "وقفه تنفسی انسدادی در خواب"(OSA) نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، وقفه تنفسی در خواب یا آپنه خواب(Sleep apnea) یک اختلال خواب است که باعث توقف یا کاهش تنفس برای مدتی کوتاه در طول خواب می شود.

هر توقف می تواند برای چندین ثانیه یا حتی چندین دقیقه طول بکشد و معمولا تعداد زیادی توقف در یک شب اتفاق می افتد.

هر کدام از این دوره ها یک آپنه نامیده می شود اما با زنگ هشداری که اخیرا توسعه داده شده افراد آن را بر روی پیشانی خود قرار می دهند و هنگامی که دچار این مشکل می شوند، این وسیله شروع به ارتعاش می کند و کاربران با تغییر حالت خوابیدن خود از آن وضعیت خارج می شود.

درون این دستگاه باطری تعبیه شده است.

تخمین زده می شود که در 60 درصد موارد، علائم توسط افرادی که به پشت خود می خوابند، افزایش می یابد اما با قرار دادن این دستگاه بر روی پیشانی، هنگام رخ دادن این مشکل، لرزشی ایجاد می شود و فرد موقعیت خوابیدن خود را تغیر می دهد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آپنه خواب با یک دستگاه نوین

درمان آپنه خواب با یک دستگاه نوین