مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-16سياسي

گسترش آموزش های مهارتی، تنها راه گذر از مسیر توسعه است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، گفت: تنها راه گذر از مسیر توسعه کشور توجه و گسترش آموزش های مهارتی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جمیل احمدی در سفر به شهرستان قروه، از تدوین سند توسعه آموزش های مهارتی با رویکرد محلی و منطقه ای در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این سند باهدف توجه به فرصت های شغلی موجود در هر منطقه در سطح استان و با رویکرد استفاده از مزیت های نسبی منطقه ای و شهرستانی، تربیت نیروی متخصص و کارآمد، جلوگیری از خام فروشی و در نتیجه ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح استان در حال تدوین است.

وی افزود: در تدوین این سند که به عنوان یک سند میان مدت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت برنامه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال آینده با رویکرد تقاضا محور و بازار محور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که در این راه باید کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط نهایت همکاری و تعامل را با این اداره کل داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، بیان کرد: آموزش های مهارتی می تواند علاوه بر تربیت نیروی متخصص و کارآمد در راستای تأمین نیروی انسانی بازار کار نقش مهم و کلیدی را در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح جامعه ایفاء کنند و در شرایط کنونی کشور آموزش های مهارتی جزء لاینفک دستیابی به خودکفایی ملی به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش آموزش های مهارتی، تنها راه گذر از مسیر توسعه است

گسترش آموزش های مهارتی، تنها راه گذر از مسیر توسعه است