مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:102019-10-16حوادث

دستگیری 4 متهم پس از سرقت


رییس کلانتری 181 وردآورد از دستگیری 2 مرد و 2 زن سارق بلافاصله پس از سرقت از یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ صیدمراد پیروندی گفت: حراست فروشگاهی در غرب پایتخت با کلانتری 181 ورد آورد تماس گرفت و اظهار داشت 4 تن از مشریان فروشگاه که 2 مرد و 2 زن هستند 2 سبد از فروشگاه کالا خریداری، اما 500 هزار تومان وجه نقد پرداخت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به فروشگاه اعزام شدند، افزود: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که متهمان قیمت همه اقلام را پرداخت کرده اند، ولی اینکه مجموع سبد ها بسیار کمتر از قیمت واقعی به دست می آید جای تعجب بود.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد برچسب های روی کالای خریداری شده قیمت واقعی کالا نیست بلکه برچسب ها بسیار ارزان از قیمت واقعی کالا بوده و این باعث شده بود در مجموع به ازای خرید 2 سبد کالا، متهمان پرونده 500 هزا ر تومان پرداخت کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی این اقلام مشخص شد متهمان برچسب اقلام فروشگاه را تغییر داده اند و این موضوع موجب شده است مبلغ کمتری را پرداخت کنند.

به گفته کلانتر محله ورد آورد، متهمان به مقام قضایی معرفی شدند و با دریافت رضایت از شاکی و پرداخت هزینه واقعی اجنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 متهم پس از سرقت

دستگیری 4 متهم پس از سرقت