مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 04:462019-10-16ورزشي

هیچ توجهی به من ندارند/ حقوقم 900 هزار تومان است/ پُز مدالم را ندهند


قهرمان پاراوزنه برداری جهان از برخی کوتاهی ها نسبت به شرایط پارالمپیکی ها انتقاد کرد و گفت: برای مشابه شدن شرایط مان با المپیکی ها، فرمایش مقام معظم رهبری را هم نادیده گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیامند رحمان یک ماه و نیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی ژاپن برگزار شد، ضمن کسب سومین عنوان قهرمانی در جهان سهمیه حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را هم به دست آورد.

بدین ترتیب رحمان برای سومین دوره متوالی در بازی های پارالمپیک شرکت خواهد کرد.

وی در دوره گذشته این بازی ها (2012 لندن و 2016 ریو) صاحب مدال طلا شد و حالا مصمم به تکرار این رنگ مدال در توکیو آنهم با رکوردشکنی به یادماندنی است.

به همین منظور سیامند رحمان این روزها پیگیر تمریناتش است، او زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک و طبق برنامه کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری اما در شهر خود تمریناتش را پیگیری می کند درحالیکه نسبت به برخی بی توجهی ها گله مند است.

وی که ساکن اشنویه از شهرهای مرزی استان آذربایجان غربی است، می گوید که مسئولان استان کوچکترین توجهی به من به عنوان یک ورزشکار پارالمپیکی ندارند.

فقط امیدوارم بعد از مدال آوری در توکیو، مدعی حمایت نشوند، پُز مدالم را ندهند و برای استقبال و این نمایش ها اقدامی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توجهی به من ندارند/ حقوقم 900 هزار تومان است/ پُز مدالم را ندهند

هیچ توجهی به من ندارند/ حقوقم 900 هزار تومان است/ پُز مدالم را ندهند