مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 03:272019-10-16حوادث

احمدم زائر شد....


احمد نعیمی کارمند فوریت های پزشکی همدان در سفر زیارتی به کربلا در حادثه تروریستی تکفیری ها در سال 92 به همراه پدرش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، - پس از اینکه بیان خاطرات روز واقعه به اتمام می رسد او از آرزوهای احمد می گوید: احمد به آرزوش رسید، آرزوی او مرگ در جوانی و زیارت اباعبدالله(ع) بود.

چند دقیقه قبل از وقوع این حادثه اعضای کاروان در اتوبوس مشغول خواندن زیارت عاشورا بودند که به یکباره همه چیز خراب شد و احمد رفت.

احمد به آرزوش رسید، آرزوی او مرگ در جوانی و زیارت اباعبدالله بود احمد دلسوز بود و مردم دار فاطمه به تشریح خصوصیات اخلاقی همسرش می پردازد: احمدم بسیار دلسوز و مردم دار بود اگر خدای ناکرده برای فرد دیگری این اتفاق افتاد بود احمد خیلی بیشتر مایه می گذاشت.

مطمئنم آنقدر دلسوز بود که طرف مقابل احساس کمبود مرد زندگیش را نکند ولی من این حس را ندارم.

همسر شهیدم همیشه دیگران را به خوبی کردن توصیه می کرد، خودش هم پیشقدم بود،  می گفت برای خوب بودن از بندگان خدا انتظار نداشته باش و هر وقت خوبی کردی برای خدا باشد تا اجرش را هم خدا بدهد واجبات دینی هم برایش جزو واجبات بود در هر شرایطی.

همسر شهید نعیمی توصیه هایی هم به زوج های جوان دارد: به زوج های جوان توصیه می کنم قدر لحظه لحظه های زندگی را بدانند و برای مسائل کوچک و بی اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدم زائر شد....

احمدم زائر شد....