مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 21:172019-10-15فرهنگي

رده بندی سنی فیلم ها با قاطعیت پیگیری می شود


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با بیان اینکه در موضوع رده بندی سنی فیلم های سینمایی سوءبرداشت هایی شده است، گفت: آنچه توسط دیوان عدالت اداری متوقف شده، - پیش تر توسط خود سازمان سینمایی باطل شده بود و موضوع رده بندی سنی با هدف فرهنگ سازی و بهداشت روانی کودکان و نوجوانان با قاطعیت دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از وقتی طرح رده بندی فیلم های سینمایی مطرح شد نظرات موافق و مخالف متعددی انعکاس یافت اما آنچه این طرح را بیشتر از هر چیز دیگر به حاشیه کشاند خبرهایی درباره باطل شدن دستورالعمل رده بندی سنی فیلم ها از سوی دیوان عدالت اداری به درخواست دادستانی کل کشور بود؛ و اگرچه سازمان سینمایی توضیح مختصری هم درباره آن داد ولی ابهاماتش برطرف نشد.

دراین باره معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی که حدود سه ماه است بر این مسند منصوب شده به تشریح اتفاقات و حاشیه های پیش آمده پرداخت و تاکید کرد که این طرح قطعا ادامه پیدا می کند چون دادستانی نسبت به دستورالعملی که در سازمان دیگر وجود نداشت، دستور ابطال داده و درباره شیوه نامه جدیدی که پیش نویس آن تنظیم شده موضعی منفی وجود ندارد.

سید محمد مهدی طباطبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا درباره روند پیش رفته در این طرح که منجر به حاشیه های اخیر شده است، بیان کرد: در تاریخ 28 اردیبهشت ماه مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده بندی سنی فیلم ها با قاطعیت پیگیری می شود

رده بندی سنی فیلم ها با قاطعیت پیگیری می شود