مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 20:352019-10-15اجتماعي

پارالمپیک روز ملی توانمندسازی اراده، امیدواری و برابری است


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: پارالمپیک روز ملی توانمندسازی اراده، امیدواری، اعتماد به نفس و گسترش اهداف متعالی الهام بخشی و برابری است.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تبریک 24 مهرماه روز ملی پارالمپیک اظهار کرد: ورزش بخش پویا و سازنده در برنامه های آموزشی مدارس با نیازهای ویژه و روشی برای تأمین سلامتی، تعادل روحی و هیجانی، نشاط و تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

وی افزود: در هفته پارالمپیک استعدادیابی دانش آموزان دارای نیاز ویژه ذهنی، آسیب بینایی، شنوایی، معلول جسمی – حرکتی، چند معلولیتی، اُتیسم و اختلالات ویژه یادگیری در بیش از 50 مدرسه شهری و روستایی مستقل و ضمیمه انجام می گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت فراهم کردن زیرساخت های لازم و توسعه فضاهای ورزشی در راستای همسان سازی ورزش های دانش آموزان با نیازهای ویژه و عادی تصریح کرد: پارالمپیک زمینه ساز پرورش جسم و روح، شناسایی و شکوفایی استعدادها و تحکیم مبانی اجتماعی در دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان یادآور شد: 24 مهر ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز پارالمپیک به ثبت رسیده ولی امسال با توجه به قرار گرفتن در ایام عزاداری حسینی(ع)، مراسم جشن روز ملی پارالمپیک در تاریخ 22 آبان ماه برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارالمپیک روز ملی توانمندسازی اراده، امیدواری و برابری است

پارالمپیک روز ملی توانمندسازی اراده، امیدواری و برابری است