مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 19:322019-10-15سياسي

اظهارات خلاف واقع ظریف در دیدار با فعالان فضای مجازی / تکرار یک ادعای کذب


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار امروز خود با فعالان فضای مجازی به موضوع خلاف واقعی اشاره کرد که با واکنش مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از فعالان رسانه ای کشور، -   این اظهارات در آن زمان با واکنش های بسیاری مواجه شد و مواضع منفعلانه ظریف به باد انتقاد گرفته شد.

  پس از آن و برای فرار به جلو، ظریف مدعی شد که سخنانش در آن زمان در خبرگزاری فارس تحریف شده است و اضافه کرد که در یک نشست مشترک به همراه سردار جعفری فرمانده وقت سپاه، ایشان در حضور مدیران رسانه ای کشور، اظهار داشته است که آقای ظریف همان حرف ما را زده است! این در حالی است که در همان هنگام سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده وقت سپاه در مراسم انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی در دانشگاه امام صادق (ع) طی سخنانی، اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان در جمع دانشجویان دانشگاه تهران را نادرست خوانده بود.

فرمانده سپاه تاکید کرده بود که ظریف را دیپلمات مجرّبی می دانیم ولی او در حوزه دفاعی تخصصی ندارد و گفته هایش در دانشگاه تهران درباره مقایسه توان نظامی ایران و آمریکا درست نبوده است.

وزیر امور خارجه امروز در دیدار با فعالان فضای مجازی بار دیگر ادعای خود در آن زمان را تکرار کرد و گفت: سردار جعفری فرمانده وقت سپاه پس از تحریف سخنم در یکی از خبرگزاری ها درباره توان دفاعی ایران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات خلاف واقع ظریف در دیدار با فعالان فضای مجازی / تکرار یک ادعای کذب

اظهارات خلاف واقع ظریف در دیدار با فعالان فضای مجازی / تکرار یک ادعای کذب