مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 17:342019-10-15اقتصادي

لایحه شهرداری برای استقرار ادارات استانداری است نه اسکان مدیران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تامین ریالی ودیعه مسکن مدیران از سوی شهرداری کرج به درخواست استانداری البرز گفت: - موضوع درخواست  تامین ودیعه، برای استقرار تعدادی از ادارات کل ستادی استانداری البرز بوده نه اسکان مدیران استانداری.

ناصر مقدم در گفت و گو با ایسنا، گفت: پس از استان شدن البرز، زیر ساخت ها هم باید متناسب با استان شدن توسعه می یافت اما به هر علت این اتفاق نیفتاد؛ ولی شهرداری ها به عنوان زیر مجموعه استانداری ها می توانند نسبت به تامین زیرساخت ها و همچنین در جهت تسریعِ خدمات رسانی دستگاه ها به شهروندان، اقدامات لازم را انجام دهد.

لازم به توضیح است که موضوع درخواست تامین ودیعه، برای استقرار تعدادی از ادارات کل ستادی استانداری البرز بوده نه اسکان مدیران استانداری.

مقدم ضمن ابراز تاسف از تشویش اذهان مردم شریف استان به وسیله متون نوشتاری و کلیپ های منتشر شده از سوی برخی رسانه ها در فضای مجازی و کانال های تلگرامی گفت: از رسانه های معتبر و دارای مجوز انتظار می رود قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم اخبار و منابع آن کسب اطلاع نمایند و با هوشیاری و دقت لازم نسبت به انتشار اخبار اقدام نمایند و قبل از انتشار خبر در خصوص تبعات ناشی از آن دقت کافی را به عمل بیاورند زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه شهرداری برای استقرار ادارات استانداری است نه اسکان مدیران

لایحه شهرداری برای استقرار ادارات استانداری است نه اسکان مدیران