مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 15:032019-10-15پزشكي

2800 نفر در بیمارستان های مرزی کشور بستری هستند


رییس اورژانس کشور با بیان اینکه بیمارستان های مرزی کمیته بهداشت اربعین با قدرت به زائران خدمات می دهند، گفت: دو هزار و 800 نفر در این بیمارستان ها بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین، بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در مرزها و همچنین خاک عراق به زائران در حال ارائه است.

شب گذشته 44 مصدوم وقایع مختلف از ایلام به تهران و سپس قم و البرز منتقل شدند تا در شهرهای محل زندگی خود مورد مداوا قرار گیرند که این امر، هم به اطمینان خانواده های این افراد کمک می کند و هم سبب می شود که خدمات درمانی به آنان بهتر انجام گیرد.

وی افزود: در روز دوشنبه نیز 35 مصدوم با هواپیمای بیمارستانی به واسطه محل زندگی شان به شیراز منتقل شدند و همچنین 30 نفر دیگر هم در این روز به تهران انتقال یافتند لذا این امر نشان می دهد که کمیته بهداشت و درمان اربعین امادگی دارد تا با تمام قدرت خدمات درمانی و بهداشتی به زائران ارائه دهد.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین، تاکید کرد: یک هواپیما نیز برای انتقال تمام مصدومان و بیماران بستری در بیمارستان های خاک عراق در حال آماده شدن است و امیدواریم بتوانیم این افراد را به کشور انتقال دهیم تا هم خدمات بهتر درمانی دریافت کنند و هم خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 نفر در بیمارستان های مرزی کشور بستری هستند

2800 نفر در بیمارستان های مرزی کشور بستری هستند