مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 14:332019-10-15پزشكي

مردم باید از سلامت مواد غذایی خود مطمئن باشند


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مردم باید بدانند چه چیزی می خورند و آیا این محصولی که الان در بازار در دسترس آنها قرار دارد سلامت آن ضمانت شده و بر آن نظارت جدی وجود دارد.

- به گزازش خبرگزاری فارس از کرمان، علی  اسدی پور امروز در نشست خبری به مناسبت هفته غذا و دارو با اشاره به اهمیت آگاهی جامعه از بحث غذا اظهار داشت: مردم باید بدانند چه چیزی می خورند و آیا این محصولی که الان در بازار در دسترس مردم قرار دارد سلامت آن ضمانت شده و بر آن نظارت جدی وجود دارد یا خیر و این وظیفه اصحاب رسانه است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: حوزه غذا یک حوزه چالشی برای اصحاب رسانه باشد و هر جا احساس نگرانی می کنند و احساس نگرانی در مردم می بینند حتما آن را به چالش بکشند و از کنار آن به راحتی نگذرند.

وی گفت: همه ما دلمان می خواهد حداقل از نظر غذایی در سلامت خوبی از نظر بحث کیفی و کمی قرار داشته باشند اما از نظر کیفی شاید خیلی در دست ما نباشد اما در این زمینه کارهایی در دنیا صورت گرفته است و حداقل از نظر کیفی مورد تایید باشد.

اسدی پور تصریح کرد: حوزه غذا متولی های متفاوتی در کشور دارد از جمله جهاد کشاورزی، اداره  استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی که حوزه های مختلف آن از جمله معاونت غذا در بخشی از قسمت های این چرخه نقش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید از سلامت مواد غذایی خود مطمئن باشند

مردم باید از سلامت مواد غذایی خود مطمئن باشند