مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 14:252019-10-15سياسي

بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران


دستگیری سرشاخه کانال ضد انقلابی آمدنیوز را نماد اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در برابر شبکه عنکبوتی سرویس های امنیتی بیگانه دانست.

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای تاکید کرد بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران دستگیری سرشاخه کانال ضد انقلابی آمدنیوز را نماد اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در برابر شبکه عنکبوتی سرویس های امنیتی بیگانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما در بخشی از بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است: اقدام شگفت انگیز و معنادار پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکار سرشبکه کانال ضدانقلابی و معاند آمدنیوز جلوه ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت ایران در صحنه رویارویی با جبهه وسیع و گسترده دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و فتنه اندیشان و فتنه سازان داخلی و خارجی به شمار می رود که همواره آنان را مقهور حقانیت و عظمت خود ساخته است.

بی شک دستگیری روح الله زم از مهره های موثر و مورد حمایت سازمان های اطلاعاتی و سرویس های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و برخی دیگر از کشور های اروپایی در عملیات پیچیده و هوشمندانه با حربه فریب اطلاعاتی، نه تنها ضرب شست سهمگین اطلاعاتی سپاه به آنان محسوب می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران

بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب تبلور اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران