مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:112019-10-15اقتصادي

رییس سازمان توسعه تجارت: در حال رتبه بندی کارت های بازرگانی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حمید زادبوم امروز در جلسه با فعالان اقتصادی بخش خصوصی که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، - رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حال رتبه بندی کارت های بازرگانی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و مرکزی توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حمید زادبوم امروز در جلسه با فعالان اقتصادی بخش خصوصی که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: ثبت سفارش برای کارت های بازرگانی صادر شده در سال های 97 و 98 (واحد های تولیدی) آزاد و در تلاش هستیم تا برای تجار هم ثبت سفارش را آزاد کنیم.

وی افزود: در حال رتبه بندی کارت های بازرگانی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم تا بتوانیم رتبه بندی تجار را اعمال کنیم.

زادبوم بیان داشت: در صورتی که رتبه بندی کارت های بازرگانی انجام شود می توان محدودیت ها یا مشوق هایی را برای آن اعمال کرد.

وی با بیان اینکه از سال آینده وارد تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا خواهیم شد، گفت: بنابراین از هم اکنون باید به فکر تعرفه های لیست مرتبط با آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان توسعه تجارت: در حال رتبه بندی کارت های بازرگانی هستیم

رییس سازمان توسعه تجارت: در حال رتبه بندی کارت های بازرگانی هستیم