مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:112019-10-15اقتصادي

تسهیلات رونق تولید به 21 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید به 21 واحد تولیدی استان پرداخت شد، گفت: این واحدها بالغ بر دو هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی ظهر سه شنبه در یک صد و نود و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امسال 340 واحد تولیدی استان سمنان متقاضی تسهیلات رونق تولید شدند، ابراز داشت: از این تعداد تسهیلات رونق تولید به 21 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون بالغ بر دو هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت شده است، افزود: از این تعداد طرح پرداختی، هفت واحد به ارزش دو هزار و 18 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 14 واحد به ارزش 44 میلیارد ریال نیز به بخش کشاورزی مربوط می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه پرونده 181 واحد برای عقد قرارداد به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: پرونده 203 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 14 هزار میلیارد ریال توسط کمیته تسهیلات و تأمین مالی بنگاه های تولیدی استان بررسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات رونق تولید به 21 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

تسهیلات رونق تولید به 21 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد