مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:532019-10-15دانش

انتقال ایده، خلق نوآوری و گردش اطلاعات موجب رشد شبکه آزمایشگاهی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به مدل فعالیت شبکه آزمایشگاهی، - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: انتقال ایده، خلق نوآوری و گردش اطلاعات موجب بارور شدن شبکه آزمایشگاهی و رشد و تعالی آن ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به مدل فعالیت شبکه آزمایشگاهی، گفت: شبکه یک سازمان سلسله مراتبی نیست بلکه هرکدام از اعضا به عنوان مرکز می توانند حضور و ارتباطاتی فعال در این عرصه داشته باشند.

اگر بتوانیم همه توانمندی های آزمایشگاهی کشور را در یک مجموعه کنار یکدیگر جمع کنیم به صورت بهینه تری از این امکانات بهره خواهیم برد این موضوعی است که مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری به آن اشاره کرده است.

وی، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را یک موجود زنده و پویایی تصور می کند که به نوآوری و رشد نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ایده، خلق نوآوری و گردش اطلاعات موجب رشد شبکه آزمایشگاهی می شود

انتقال ایده، خلق نوآوری و گردش اطلاعات موجب رشد شبکه آزمایشگاهی می شود