مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:532019-10-15اجتماعي

108 مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهزاد مایلی معاون فنی، مهندسی و اجرایی بنیاد علوی در مراسم افتتاح صد و هشتمین مدرسه ساخته شده توسط بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور گفت: - صد و هشتمین مدرسه ساخته شده توسط بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور، افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهزاد مایلی معاون فنی، مهندسی و اجرایی بنیاد علوی در مراسم افتتاح صد و هشتمین مدرسه ساخته شده توسط بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور گفت: بنیاد تاکنون 344 کلاس درس را در قالب 108 مدرسه در مناطق محروم کشور احداث و به بهره برداری رسانده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حدود 400 مدرسه در روستا های دورافتاده و محروم کشور نیز از سوی بنیاد مستضعفان تعمیر و تجهیز شده است.

معاون فنی، مهندسی و اجرایی بنیاد علوی با بیان اینکه برای ساخت، تعمیر و تجهیز این مدارس بیش از 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: تا پایان سال 1401 بیش از 1800 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در مناطق محروم کشور، بازسازی و نوسازی خواهد شد.

مایلی با اشاره به نقش به سزای تجهیز و نوسازی مدارس در بهبود امکانات آموزشی در مناطق محروم، تاکید کرد: بنیاد مستضعفان، محرومیت زدایی و فراهم کردن زیرساخت توسعه مناطق محروم از طریق کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده است

108 مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده است