مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:522019-10-15سياسي

ایجاد زیست بوم فناوری و نوآوری در سطح استان ضروری است


سرپرست پارک علم و فناوری قزوین ضمن اشاره به وجود شهرک های صنعتی فعال در استان قزوین گفت: باوجود ظرفیت های استان قزوین در عرصه های مختلف ایجاد زیست بوم فناوری و نوآوری در سطح استان یک ضرورت محسوب می شود لذا تلاش می کنیم این مهم اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون علمی فناوری رییس جمهور، استاندار قزوین، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد.

مصطفی مافی سرپرست پارک علم و فناوری قزوین در این نشست با اشاره به اینکه این پارک در سال 90 راه اندازی شد، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد واحدهای فناور و دانش بنیان استان قزوین 68 مرکز است که 22 مرکز آن در پارک علم و فناوری واقع شده است.

وی افزود: تا کنون با تلاش های اعضای فعال در پارک، 160 محصول تولید شده است؛ همچنین سه مرکز شتاب دهنده در سطح استان در حال فعالیت است.

این مسئول تصریح کرد: وجود 42 واحد دانشگاهی با محوریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ظرفیت های علمی بسیار و همچنین وجود منطقه بکر گردشگری با تنوع گیاهان دارویی و انواع سنگ ها استان قزوین را به یکی از استان های منحصربه فرد در کشور تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیست بوم فناوری و نوآوری در سطح استان ضروری است

ایجاد زیست بوم فناوری و نوآوری در سطح استان ضروری است