مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:392019-10-15اقتصادي

41 واحد فعال پرورش و تکثیر ماهی در استان البرز وجود دارد


رییس اداره بهداشت دامپزشکی استان البرز گفت: 41 واحد فعال پرورش و تکثیر ماهی در سه بخش ماهیان سردآبی، گرمابی و زینتی در استان البرز وجود دارد.

- سعید حسنی انزابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان البرز زمینه پرورش و تکثیر ماهی در سه بخش ماهیان سردآبی، گرمابی و زینتی فعال است و در این راستا 41 واحد فعال در استان کار می کنند.

وی در ادامه در خصوص نظارت های بهداشتی دامپزشکی البرز در بحث آبزیان و در سطح مزارع پرورش ماهی در راستای اعمال نظارت ها از لحظه ورود تخم چشم زده تا خروج ماهی و عرضه آن در بازار گفت: بسته به حجم فعالیت مزارع پرورش ماهی حداقل سالی یک تا دو بار نمونه برداری ها را انجام می دهیم.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل وکرم ابریشم دامپزشکی استان البرز افزود: در سطح واحدهای پرورش ماهی دامپزشک مسئول فنی دامپزشکی البرز حضور دارند و علاوه بر نظارت های دوره ای که انجام می دهیم، این مسئولان فنی نیز بصورت ماهانه گزارش های خود را به ما ارائه می دهند.

وی در خصوص اعمال نظارت های بهداشتی دامپزشکی برنحوه عرضه و کیفیت بهداشتی مراکز عرضه آبزیان در بازار نیز توضیح داد: در کنار کیفیت، شرایط نگهداری و عرضه تولیدات در این واحدها بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 واحد فعال پرورش و تکثیر ماهی در استان البرز وجود دارد

41 واحد فعال پرورش و تکثیر ماهی در استان البرز وجود دارد