مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:292019-10-15سياسي

دشمن قادر به کمرنگ کردن حضور مردم در اربعین نخواهد بود


دشمن قادر به کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم پیاده روی اربعین حسینی نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی صبح سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری عزاداری و پیاده روی اربعین حسینی در شهر کنگان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین و استقبال بی نظیر از این مراسم بیانگر عشق و ارادت مردم به اهل بیت است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش گسترده ای دارند تا با استفاده از ابزار رسانه های خود و با تبلیغات متنوع مانع از حضور مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین شوند ولی به این هدف خود نخواهند رسید.

غلامحسین زیبا معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: اصل نماد راهپیمایی اربعین مردمی بودن آن است.

راهپیمایی اربعین باید تجلی معرفت زائران باشد.

وی با بیان اینکه اربعین بزرگترین همایش جهان اسلام است خاطرنشان کرد: مدیریت آیین های اربعین باید مبتنی بر فرهنگ و اعتقادات مردم باشد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان یک نماد جهانی پایدار خواهد ماند افزود: ما باید با رفتارمان مراسم اربعین را به یک مانور قدرت، وحدت و انسجام تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای مراسم اربعین آینده تدابیر لازم در بکارگیری نهادهای مردمی اندیشیده شود ادامه داد: راهپیمایی اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن قادر به کمرنگ کردن حضور مردم در اربعین نخواهد بود

دشمن قادر به کمرنگ کردن حضور مردم در اربعین نخواهد بود