مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-15ورزشي

انتقال تیم شیمیدر برای قم آورده دارد نه هزینه


رییس هیئت بسکتبال استان قم با بیان این که تیم شیمیدر با همه ستارگانش به قم می آید تأکید کرد انتقال امتیاز تیم بسکتبال شیمیدر برای استان قم آورده دارد نه هزینه.

- مرتضی سخایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتقال امتیاز تیم لیگ برتری شیمیدر به قم اظهار داشت: از حدود 3 ماه قبل با مدیر عامل و مربیان شیمیدر باب گفتگو را باز کردیم و در نهایت به نقطه هدف رسیدیم.

سقف بسکتبال، لیگ برتر است و در 2 سالی که قم در گذشته دور در سوپر لیگ تیم داشته نتوانسته از این فرصت بهره ببرد و امروز باید از آن دوران درس بگیریم.

وی افزود: انتقال شیمیدر برای بسکتبال قم از این نظر اتفاق مثبتی است که بازیکن بزرگ به قم می آید و در قم تمرین و بازی می کند و در نتیجه در برابر دیدگان بازیکن نونهال ما و مربیان جوان ما قرار می گیرد و تأثیر چنین ساز و کاری از ده ها و صدها تمرین و مسابقه مفیدتر است.

تیم بزرگ و بازیکن بزرگ هدف سازی می کند و این، چیزی است که در بسکتبال قم به به آن نیاز داریم.

رییس هیئت بسکتبال استان قم در پاسخ به این سؤال که آیا انتقال شیمیدر به قم یادآور انتقال شکست خورده تیم فوتبال صبا به قم نیست گفت: تفاوت شیمیدر با صبا این است که صبا دردسرهایش را به قم آورد و از بودجه دولتی قم استفاده می کرد و هیچ نفعی برای ورزش قم نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تیم شیمیدر برای قم آورده دارد نه هزینه

انتقال تیم شیمیدر برای قم آورده دارد نه هزینه