مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:422019-10-15اقتصادي

راه اندازی اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر در دشتی


جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: درمانگاه کوثر خورموج به عنوان اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر در هفته بسیج به بهره داری می رسد.

- جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: درمانگاه کوثر خورموج به عنوان اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر در هفته بسیج به بهره داری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی در بازدید از درمانگاه کوثر خورموج بیان کرد: این طرح در زمینی به مساحت هزار و 152 متر مربع و در دو طبقه در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه درمانگاه کوثر خورموج اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: برای تکمیل این طرح بالغ بر 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این درمانگاه شامل داروخانه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پانسیون، ترزیقات، مطب متخصص و .

است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم برای تکمیل کادر درمانی درمانگاه از نیرو های شهرستان دشتی استفاده کنیم، ادامه داد: در این درمانگاه برای هزینه درمان 50 درصد تخفیف داده می شود.

فرماندار دشتی نیز از تلاش و پیگیری های مجموعه سپاه برای ساخت این درمانگاه قدردانی کرد و افزود: این طرح در حال حاضر مشکل برق دارد که ضروری است اداره برق در سریع ترین زمان این مشکل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر در دشتی

راه اندازی اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر در دشتی