مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:202019-10-15سياسي

خدمات رسانی 55 موکب خوزستانی به زائران اربعین در بازگشت از عراق


مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین در مسیر بازگشت 55 موکب توانمند در استان خوزستان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمود موسوی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای بازگشت زائران نیز پیش بینی های لازم انجام و آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران وجود دارد، افزود: بر همین اساس در استان خوزستان مساجد و اردوگاه ها نیز برای اسکان و تغذیه زائران مشخص و تدارکات لازم دیده شده است.

وی درباره موکب های پیش بینی شده در مسیر بازگشت زائران اظهار کرد: در شلمچه 20 موکب، در چذابه 15 موکب و در اهواز نیز که تمام ورود و خروج زائران از آنجا انجام می شود 20 موکب آماده خدمات رسانی به زائران در طول شبانه روز هستند.

مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تکرار مشکلات اربعین سال گذشته در جلسات تخصصی و مشاوره ای زیادی که با افراد صاحب نظر و موکب داران با سابقه داشتیم، توانستیم بخش عمده ای از مشکلات را برطرف کنیم.

موسوی با اشاره به استقرار مواکب در مرزهای شلمچه و چذابه از ابتدای صفر و آغاز تدریجی پذیرایی از زائران یادآور شد: برای اربعین امسال هزار و 500 موکب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 55 موکب خوزستانی به زائران اربعین در بازگشت از عراق

خدمات رسانی 55 موکب خوزستانی به زائران اربعین در بازگشت از عراق