مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:172019-10-15فرهنگي

نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بیجار برپا شد


نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در 45 قاب از سری برنامه های سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیر نظام گروسی برپا و به مدت پنج روز پذیرای بازدید علاقه مندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بردارنده 45 اثر از هنرمندان استانی در بخش حرفه ای و موبایلی از آیین های عاشورایی است که به مدت پنج روز در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی بیجار به نمایش درآمده است.

علی اصغر فیض اللهی، با اعلام اینکه این سوگواره با محوریت نگاه آزاد به موضوع عاشورا و عزاداری اقوام ایرانی در ایام محرم برگزار شد، اضافه کرد: سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی در دو بخش اصلی ویژه عکاسان با دوربین حرفه ای و بخش نگاه مردمی (عکاسی با تلفن همراه) برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثار به نمایش درآمده به انتخاب هیات داوران از میان 538 اثر ارسالی به دبیرخانه این سوگواره منتخب شدند، عنوان کرد: از این تعداد 385 قطعه در بخش حرفه ای و مابقی در بخش موبایلی بود.

  وی با بیان اینکه شرکت در این سوگواره تنها برای عکاسان استان کردستان مجاز بود، یادآوری کرد: به همین دلیل آثار 46 نفر از عکاسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بیجار برپا شد

نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بیجار برپا شد