مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:042019-10-15اجتماعي

برای نخستین بار در کشور طرح «پیک دانش» در گیلان راه اندازی شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: طرح «پیک دانش» با همکاری کتابخانه بریل و گویا خاتم الانبیا (ص) رشت و اداره کل بهزیستی گیلان برای نخستین بار در کشور راه اندازی شد.

- رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: طرح پیک دانش با همکاری کتابخانه بریل و گویا خاتم الانبیا (ص) رشت و اداره کل بهزیستی گیلان برای نخستین بار در کشور راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پریسا کرمی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیاء(ص) رشت همزمان با روز عصای سفید با اشاره به اینکه این کتابخانه تنها کتابخانه گویا و بریل استان گیلان است، گفت: باید مشکلات زیرساختی این کتابخانه به ویژه بخش بریل و گویای ان حل شود.

کرمی در ادامه با بیان اینکه اقداماتی در این زمینه انجام شده است، افزود: طرح پیک دانش برای نخستین بار در کشور با همکاری کتابخانه عمومی گویا و بریل و سازمان بهزیستی استان گیلان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح اقدامی ارزشمند در راستای رفع نیازهای مطالعاتی مددجویان و نابینایان در استان گیلان است، ادامه داد: اجرای این طرح سبب شده که افرادی که فرصت مراجعه به کتابخانه ها را ندارند بتوانیم به نیازهای خود را برآورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در کشور طرح «پیک دانش» در گیلان راه اندازی شد

برای نخستین بار در کشور طرح «پیک دانش» در گیلان راه اندازی شد