مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-15اجتماعي

میزبانی میقات الرضا (ع) از 150 هزار زائر پیاده رضوی


رییس هیات مدیره مجتمع فرهنگی میقات الرضا (ع) گفت: مجمتع فرهنگی میقات الرضا (ع) از بیش از 150 هزار نفر از زائران پیاده رضوی را در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند.

- رییس هیات مدیره مجتمع فرهنگی میقات الرضا (ع) گفت: مجمتع فرهنگی میقات الرضا (ع) از بیش از 150 هزار نفر از زائران پیاده رضوی را در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، سیدمحمود تشکری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: در این مجتمع که در کیلومتر 22 جاده قدیم مشهد به نیشابور واقع شده، امکان استراحت 2500 نفر شب خواب وجود دارد و خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتی، درمانی، شست وشوی لباس زائر، مشاوره فرهنگی و مذهبی، اقامه نماز های جماعت و .

به زائران امام رضا (ع) ارائه می شود.

او با بیان اینکه برنامه ما افزایش این فضا تا ظرفیت 7500 نفر است، افزود: بیش از 400 خدمه در طول سال در مجتمع فرهنگی میقات الرضا (ع) به زائران امام رضا (ع) خدمت می کنند و اوج خدمات رسانی ها در دهه های کرامت و شفاعت و ایام ولادت و شهادت امام رضا (ع) است.

به گفته وی، این خدمات به صورت رایگان و صلواتی است و برای کاروان ها خدماتی تا 3 شب اسکان لحاظ و به طور متوسط روزانه به ازای هر زائر 50 هزار تومان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی میقات الرضا (ع) از 150 هزار زائر پیاده رضوی

میزبانی میقات الرضا (ع) از 150 هزار زائر پیاده رضوی