مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:532019-10-15اجتماعي

آسمان با استان مرکزی مهربان خواهد بود


در پاییز سال 98 میانگین دمای استان مرکزی نیم تا 1.

5 درجه بالاتر از نرمال و در واقع هوا گرمتر از حد نرمال این فصل است، - مدیرکل هواشناسی استان مرکزی گفت: در پاییز سال 98 میانگین دمای استان مرکزی نیم تا 1.

5 درجه بالاتر از نرمال و در واقع هوا گرمتر از حد نرمال این فصل است، اما نکته مهم برای کشاورزان این است که از نیمه آبانماه به بعد دمای استان به صفر و کمتر از صفر می رسد.

آرش بهاروند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از یکشنبه هفته آینده بستر برای بارش های موثر در استان آماده می شود، بیان کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته، بارش های استان مرکزی در پاییز نرمال و بیشتر از نرمال خواهد بود.

وی تصریح کرد: این بارش ها تا نیمه آذرماه در حد نرمال و بیشتر از نرمال پیش بینی شده است و این وضعیت تمامی نقاط استان را شامل می شود و همه شهرستان ها می توانند تا میانه آذرماه منتظر بارش های خوبی باشند.

بهاروند گفت: از نیمه دوم آذرماه بارش ها به سمت کمتر از نرمال می رود، افزود: به نظر می رسد که بارش های دی و بهمن کمتر از نرمال باشد، اما با توجه به اینکه پیش بینی ها عموما فصلی انجام می شود باید برای پیش بینی میزان بارش های زمستانی در استان، نقشه ها را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان با استان مرکزی مهربان خواهد بود

آسمان با استان مرکزی مهربان خواهد بود