مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:492019-10-15سياسي

میقات الرضا(ع) از زائران پیاده رضوی در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند


رییس هیئت مدیره مجتمع فرهنگی میقات الرضا(ع) گفت: مجمتع فرهنگی میقات الرضا(ع) از بیش از 150 هزار نفر از زائران پیاده رضوی در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند.

- میقات الرضا(ع) از زائران پیاده رضوی در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند رییس هیئت مدیره مجتمع فرهنگی میقات الرضا(ع) گفت: مجمتع فرهنگی میقات الرضا(ع) از بیش از 150 هزار نفر از زائران پیاده رضوی در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود تشکری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی میقات الرضا(ع) که در کیلومتر 22 جاده قدیم مشهد به نیشابور واقع شده در سال 84 تاسیس شد و در حال حاضر در آن امکان استراحت 2500 نفر شب خواب وجود دارد.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: در این مجموعه خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتی، درمانی، شست وشوی لباس زائر، مشاوره فرهنگی و مذهبی، اقامه نمازهای جماعت و غیره به زائران امام رضا(ع) ارائه می شود و برنامه ما افزایش فضای این مجموعه تا ظرفیت 7500 نفر است.

وی افزود: بیش از 400 نفر از خدمه ما در طول سال در مجتمع فرهنگی میقات الرضا(ع) به زائران امام رضا(ع) خدمت می کنند اما اوج خدمات رسانی ها در دهه های کرامت و شفاعت و ایام ولادت و شهادت امام رضا(ع) انجام می شود در حالی که کلیه خدمات ما به صورت رایگان و صلواتی است؛ همچنین برای کاروان ها خدماتی همچون امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقات الرضا(ع) از زائران پیاده رضوی در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند

میقات الرضا(ع) از زائران پیاده رضوی در ایام دهه شفاعت میزبانی می کند