مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:452019-10-15سياسي

جزییات اولیه از دستگیری روح الله زم توسط سپاه


یکی از مسئولین طراحی و اجرای عملیات اخیر سازمان اطلاعات سپاه که طی آن «روح الله زم» سرشبکه جریان معاند «آمدنیوز» دستگیر شد، در گفتگویی ابعاد جدیدی از این اقدام اطلاعاتی کم سابقه را تشریح کرد.

- یکی از مسئولین طراحی و اجرای عملیات اخیر سازمان اطلاعات سپاه که طی آن روح الله زم سرشبکه جریان معاند آمدنیوز دستگیر شد، در گفتگویی ابعاد جدیدی از این اقدام اطلاعاتی کم سابقه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام مسئول در پاسخ به سوالی در خصوص اهمیت عملیات انجام شده از نقطه نظر بکارگیری شگردهای اطلاعاتی گفت: مهمترین ویژگی این عملیات، معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روشهای نرم اطلاعاتی، سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویسهای جاسوسی بیگانه برای او فراهم شده بود جدا و وارد تور سازمان اطلاعات سپاه شد.

وی با اشاره به رویکرد اتخاذ شده از سوی رسانه های گروهی معاند که بلافاصله پس از انتشار اطلاعیه سپاه تلاش کردند تا عملیات انجام شده را در سطح دستگیری یک روزنامه نگار تقلیل بدهند، افزود: به صورت طبیعی دستگیری یک فرد که با پوشش کار رسانه ای در حال دروغ پراکنی علیه نظام بود نمی تواند هدف اصلی طراحی و اجرای این عملیات پرمخاطره باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اولیه از دستگیری روح الله زم توسط سپاه

جزییات اولیه از دستگیری روح الله زم توسط سپاه