مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-15اجتماعي

تداوم خدمات دهی به زائران/ فعالیت 1600 گشت در مسیر تردد زائران


تا بازگشت آخرین زائر به کشور، خدمات دهی این پلیس ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی با اشاره به تمهیدات این پلیس برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: همزمان با آغاز این مراسم معنوی و عظیم، نیروهای پلیس پیشگیری 2 ماموریت راهبردی؛ کنترل جمعیت از مبدا تا مقصد (پایانه ها) و تامین امنیت زوار در محورهای مواصلاتی و منتهی به مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی و مسیر تردد را دنبال و اجرایی می کنند.

وی افزود: 8 هزار و 800 نیرو از مجموعه پلیس پیشگیری برای ماموریت اربعین در آماده باش کامل و مستقر در مرزهای چهارگانه و مسیر تردد زوار هستند.

علاوه بر این 600 نیرو از یگان امداد در کنار نیروهایی از مراکز آموزشی و دانشگاهی پلیس پیشگیری ناجا به عنوان نیروی کمکی به استان های هدف (خوزستان، ایلام و کرمانشاه) اعزام شدند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به ایجاد و راه اندازی 175 توقف و استراحتگاه در طول مسیر برای زوار افزود: این اماکن موقت، ظرفیت پذیرش 400 هزار زائر را دارد، در واقع با فراهم کردن زیر ساخت های لازم در این توقفگاه ها، شرایط به گونه ای پیش بینی شده که در شرایط اضطرار یا ازدحام جمعیت در زمان رفت و بازگشت، امکان پذیرش زوار باشد تا تردد زوار به خوبی مدیریت و کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خدمات دهی به زائران/ فعالیت 1600 گشت در مسیر تردد زائران

تداوم خدمات دهی به زائران/ فعالیت 1600 گشت در مسیر تردد زائران