مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:202019-10-15اجتماعي

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق:


اتباع عراقی تا 65 روز بدون ویزا می توانند وارد ایران شوند مرز مهران از قداست ویژه ای برای زائران اربعین حسینی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در نشست با مسئولان ستاد اربعین استان گفت: امسال دواتفاق افتاد که بسیار مهم بود یکی باز شدن مرز خسروی بود که به تسهیل در تردد زوار کمک می کند.

دوم حذف ویزا با همکاری دوکشور ایران وعراق بود که تسهیل در ترددزائران را به همراه داشت .

ایرج مسجدی افزود: عراقی ها در بحث اربعین در همه حوزه ها با مسئولان کشورمان همکاری می کنند و جمهوری اسلامی را دوست دارند و در راستای کمک از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

وی تصریح کرد : اگر مشکلی برای زائری پیش بیاید ما مسئولان نباید هم نگاهی غیر از این داشته باشیم و باید تمام هم و غم خود را در راستای رفع مشکلات زائران به کار بگیریم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق اظهار داشت : به منظور جواب مثبت به عراقی ها، از روز 25 ماه صفر اعلام کردیم تا 65 روز اتباع عراقی بدون ویزا می توانند وارد کشور ایران شوند.

عراقی ها با پاسپورت رسمی بدون ویزا حق ورود به کشور را دارند.

مسجدی همجنین گفت : مشکل کمبود آب آشامیدنی به دلیل گرمای هوا بلافاصله حل شد و علاوه بر این عراقی ها کمک شایانی در کمک به امنیت زوار ایرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق:

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق: